MESOFILL Kwasowy koncentrat rozjaśniający przebarwienia





towar niedostępny
Opis produktu
MESO FILL Kwasowy Koncentrat rozjaśniający przebarwienia 19% - PEEL&BRIGHT
TRI-ACID MICRO-PEEL (SF02131) - 50ml
Innowacyjny, stopniowo wygładzający i rozjaśniający koncentrat kwasowy - peeling. Skutecznie usuwa i przeciwdziała powstawaniu przebarwień na twarzy (okolice oczu, pachy, okolic intymnych, dłoni, miejsc narażonych na tarcie lub ucisk). Dzięki selektywnej kompozycji składników aktywnych zmniejsza widoczność zmarszczek i przebarwień różnego pochodzenia, poprawia strukturę skóry, niweluje zmarszczki i wyrównuje koloryt cery.
RVB LAB The Skin to marka produktów do pielęgnacji skóry, które są najwyższą ekspresją badań dermokosmetycznych. Wyróżnikiem marki są nowatorskie formuły, rygorystycznie testowane w Klinikach Dermatologicznych oraz udowodniona skuteczność działania.
Atuty:
Dla kogo?
Składniki aktywne:
-
15% glukonolakton - zapewnia stopniowe i delikatne złuszczanie, redukuje widoczność zmarszczek i przebarwień
- 2% kwas traneksamowy - rozjaśnia i wyrównuje koloryt, zapobiega powstawaniu przebarwień, łagodzi podrażnienia i świąd, przyśpiesza regenerację skóry, działa przeciwzapalnie i niweluje skutki fotouszkodzeń.(plamy starcze, post- przebarwienia zapalne i potrądzikowe, melasma, ciemne plamy związane z ciążą, ekspozycja na słońce oraz po kuracjach farmakologicznych)
-
2% kwas fitynowy - jako inhibitor tyrozynazy zapobiega procesom powstawania przebarwień, Reguluje proces wydzielania sebum, działa nawilżająco na skórę, wpływa na jej gładkość i elastyczność
Stosowanie:
Skład INCI:
INGREDIENTS: AQUA (WATER), GLUCONOLACTONE, SODIUM PHYTATE PROPANEDIOL, TRANEXAMIC ACID, HYDROLYZED SODIUM HYALURONATE, SODIUM POLYGLUTAMATE, ACETYL GLUCOSAMINE, NIACINAMIDE, PHOSPHATIDYLCHOLINE, MANNITOL, XANTHAN GUM, GLYCERIN, CHOLESTEROL, POLYGLYCERYL-4 CAPRATE, POLYGLYCERYL-6 OLEATE, 1,2 HEXANEDIOL, CAPRYLYL GLYCOL, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, TITANIUM DIOXIDE.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.